Första jobbdagen.

Våran resa till Schweiz var helt underbar, det enda som kunde varit bättre var vädret.. Men ingen snö, så nog var vi glada ändå :) Hade det toppen! God mat & dryck, hockey, shopping, mys, och framförallt sällskapet! Tack mamma, Anders & Molle för det.

Idag var första jobbdagen för mig, på sisådär ett halvår! Tiden har gått fort, så det var lite ovanligt att arbeta, men roligt också. Enda nackdelen var att jag inte kom hem förrän 20 (helt slut är jag kan jag lova!) så jag missade Viktor heeeela dagen :( Trist, men en ovanligt lång dag.. Tur jag fick pussa på honom lite imorse innan jag åkte till jobbet.

Inväntar just nu Big Brother, vilket nästan är pinsamt.. Men såå beroendeframkallande! Att man kan gotta sig så mycket i andras pinsamheter... haha.


GE OSS VÅR NU VA!


Den här fina jackan blev min i Schweiz, från Zara, Tack mamma!!


Kommentarer
Postat av: saralovisa

Wow vilken jacka! Härligt att ni hade en sån lyckad resa! :)

Kan tänka mig att det är nervöst att komma tillbaka till jobbet efter mammaledigheten!

Ha en trevlig helg hörrni :D

2011-03-11 @ 18:47:09
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: Anonym

du kommer va snygg i jackan!:)

tack för dopkortet, kan dock inte komma, jobbar för fullt och kanske får en lägenhet 1 maj, men saaknar och tänker på er så mycket!!!

viktor pryder nu mitt rum :)

2011-03-29 @ 17:38:26
URL: http://www.igiveitatry.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0