Torsdag.

Nu var man tillbaka i Umeå igen, skönt ändå. Och nu har katterna och Polly dessutom träffat varandra, och det gick bättre än väntat, inga problem där inte.
Ska strax hämta upp Marie, sen ska vi till Vännäs för att fira min lilla kusins 6-års dag. Sedan ikväll ska jag, Marie, Mickis och Evelina på bio, Marie hade fått tag på några gratis biljetter till filmen "princess" eller vad den hette. Gratis är alltid bra :)

Vi har fått iordning lägenheten riktigt bra nu, men det fattas fortfarande en hel del förstås.
Och allt kostar, tyvärr! Men vi får ta det setg för steg.. Har blivit vääldigt mycket utgifter under den här resan, så det gäller att hålla i slantarna nu.


Näe nu ska jag byta om sen ska vi sticka iväg.
Ska lägga ut bilder så fort jag kan, måste bara se till att leta reda på kamera-laddaren.



Kommentarer
Postat av: Sara

HAhahaha!!! Förlåt mig men den svartvita katten (vet inte vad den heter) ser så himla rolig ut på bilden :)

2009-09-06 @ 21:31:58
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0