Trevlig helg.

Som vanligt går tiden fort när man har kul. Och det brukar helgerna vara...
I fredags var det jobbfest, med gratis öl och cider, vilket var svårt att tacka nej till.
Pingis turné var på plats med två pingisbord, och sedan blev det dessutom poker turné.
Jag var givetvis villig att ställa upp, trots att jag aldrig spelat poker. Och vem tror ni kammade hem hela vinsten?
-Jo, jag ;) haha. Nybörjar tur eller ren skicklighet, det är frågan? Så då var man 10 biobiljetter rikare helt plötsligt!
Så ikväll ska vi faktiskt på bio.. Jag, patrik, emma, patrik, linnea, oscar, och johan. Trevligt trevligt, ska se "änglar & demoner".

Igår var det en lugn och stillsam kväll hemma, mat, godis och schalger. Och jag måste dessutom tillägga att det rätta bidaget vann! Vilken kille! :)





Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0