Snart Helg!

Åh, tuff dag idag med många intervjuer! Men det lönar sig i slutändan!
Kl 21 slutar jag, då blir det hem och få lite käk i magen. packa tills helgens utflykt och sedan bara slappa.
Vi ska nämligen till Morjärv i helgen och plantera skog (!) haha.
Lovat mamma och anders för sisådär två år sedan, och tiden går fort så nu är man helt plötsligt där.
Men det blir roligt... Mamma, Anders, jag, Patrik, Marie, Mickis och Tim och David ska nämligen dit allihopa.
Så vi kommer inte enbart plantera skog direkt ;)
Kul att få umgås, länge sen man träffade "bröderna" nu med..

Så imorgon tar vi bilen och sticker uppåt i landet. Åker förbi Boden och passar på att hälsa på Patriks familj när vi ändå är i trakterna. Blir nice!

Nu ska jag göra ett sista ryck, ringa in några som fått jobbet och sedan göra några noteringar på vad som måste göras nästa vecka.
Puss!

Love you honey, min puttstar!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas ni får det underbart :)

2009-05-22 @ 00:23:40
Postat av: sofia

Gud vad roligt! Hoppas ni får supermysigt :) Hälsa alla, puss Puss

2009-05-24 @ 15:29:58
URL: http://sofiawesth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0