Mycket riktigt.

Satt igår och bläddrade igenom Amelia som jag lyckades tacka ja till gällande en prenumeration.
Man är inte svårflörtad på den biten direkt. "3 nr av Amelia och gratis övernattning på hotell för 2 pers". Tackade glatt ja, och därefter kollade jag villkoren. haha, illa - övernattningen på hotellet gällde om man köpte ett middagspaket för 600kr/pers. Men jag får gott skylla mig själv som inte kollade upp detta INNAN jag tackat ja :)
Men har avslutat prenumerationen nu, och dom 3 numren betalade jag bara ca 60kr för, så det fick det vara värt.

I alla fall, när jag satt och bläddrade igenom tidningen igår läste jag självklart horoskopet;
Nystart!
Genom att leva i nuet får du lättare grepp om möjligheter som uppenbarar sig. Var särskilt vaken inom jobb och karriär, det finns tecken på att en positiv nystart är inom räckhåll.

Och i början av dagen på jobbet fick jag en mycket uppiggande och utmanande möjlighet.
Nämligen att få sköta rekryteringen till en viss del. Ta intervjuer för sommarjobbare och även rycka in när det behövs förstärkning. Känns verkligen jätte roligt, och kommer lägga ner mycket ansträngning på detta.
Så redan på fredag ska jag få hålla i mina första intervjuer. Och jag lovar att slutresultatet kommer bli bra! :)
Fick sitta med på några intervjuer idag för att lära mig, och gå igenom allt som ska göras och som ska tänkas på.
Är riktigt "hungrig" på detta projekt!
/En mycket positiv Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0