Moahaha.

Hittade några roliga frågor att besvara, från Blondinbellas blogg ;) Haha, dock inte med hennes svar förstås..


Hur många gånger har du varit kär? 3 ggr, fast min kärlek jag har till Patrik är oslagbar.
Favoritgodis: Fifty-fifty klubbor.
Coolaste stad du har besökt: Boden, haha!
 Action eller Skräck? Skräck som är min absoluta favorit..
 Vill bli när du var liten: Veterinär eller modell om man kollar i gamla "vänner-böcker"
När fick du din första kyss: 13-14 år.
 Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Ganska duktig, gjorde det mesta med vissa undantag.
Vad är du beroende av? Kramar!
 Dagens roligaste händelse: Att bli erbjuden att rekrytera på jobbet.
Dagens tråkigaste händelse: Förlorade pingismatchen mot Mickis
 Dagens humör: Pigg & Alert!
 Vilka tv-program följer du? Robinson, Talangjakten m.fl.
 Vad gillar du mest med dig själv? Oj, min sociala kompetens tror jag.
Vad gillar du minst? Min korta stubin när jag har för lite mat i magen.
 Vad är det roligaste du vet? Umgås med nära & kära.
 Har du något motto? "Endast de tama fåglarna har en längtan, de vilda flyger"
 Hemlig hobby? Klösa på mina tånaglar.
Något vi inte vet om dig? Jag kan vara grymt elak i vissa situationer.
 Vad ångrar du?  Mycket, men kan just nu inte komma på något.
Vad önskar du? Att jag blev miljonär, klyscha!
Vad klarar du inte dig utan?  Patrik, vänner och familj.
Vad gör du helst en vardag? Spanar runt på stan, och äta en mjukglass i solen.
 Vad gör du helst en lördagskväll? Hyra en läskig film, krypa upp i Patriks famn, och äta god mat.
Vad har du mest av i din garderob? Blandat.. men äger många skor!
 Drömjobb? Veterinär.. eller arbeta med människor i olika sammanhang.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0