Ingen motivation..



Vad dålig jag är på att blogga, det är en av de få sakerna jag faktiskt är säker på, haha.
Orkar inte, och har heller ingen fantasi om vad man ska skriva om..
Men en sak som jag är stolt över, är att jag numera börjat mitt "nya liv" som innebär lite motion emellanåt.
Träningsvärk i vader, lår och mage. Härlig känsla, var trots allt ca 10 år sedan jag tränade överhuvudtaget så :)
Har varit ute och joggat två dagar dagar i sträck, jag och Patrik. Igår blev det en vilodag eftersom vi hade tvättid hela kvällen efter arbetstid. Och idag blev det en ynka promenad med Emma.
Men jag SKA fortsätta med mina springturer dagligen, åtminstone så mycket som bara går.
Kan inte skryta med att jag orkar långa stäckor, men det räcker gott & väl till att få en jääkla träningsväk, så något gott måste det ge. Plus några situps på det. Magnific! ;)

Haha, vi ser väl hur länge det håller i sig. Man vet av erfarenhet att jag har en tendens av att vara på tok för lat.
Men som sagt, jag gör ett helhjärtat försök och det känns så oroligt skönt efteråt!

Jobbet känns dessutom jätte roligt, ägnat halva förra veckan och hela denna vecka åt rekryteringsarbete. Tagit många många intervjuer för att hitta de rätta deltidarna på Online.
Jag trivs med andra ord, och det piggar alltid upp med omväxling.
Man känner sig dessutom mer ansvarsfull för det man gör, eftersom det har stor roll för företaget.


Yes, nu blir det en pingismatch.. sedan någon film och slappa i soffan med älsklingen.







Kommentarer
Postat av: Emma

Det var härligt att få umgås lite och prata, catch up :) Det tycker jag vi gör igen baby, it´s a date`? Puss!

2009-05-14 @ 00:09:59
URL: http://malin.jacobson.blogg.se/
Postat av: sofia

Åh gud vad duktig du är gumman! Så starkt av dig att ta tag i det. och man måste ju börja i små mängder, annars tröttnar man direkt! jag har inte rört på mig en gnutta nu på resan, så när jag kommer hem är det hårdträning som gäller haha Det gör mig så glad att höra att du trivs på jobbet :)

Massa kramar!

2009-05-16 @ 14:36:06
URL: http://sofiawesth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0