Sista.

Oh, sista arbetsdagen nu innan vi drar iväg. Underbar känsla, semester - sol, värme som väntar!
Har lunch nu så då passar jag på att skriva av mig lite..
Idag efter jobbet ska jag fixa det sista till resan, köpa kattmat & kattsand. Tur att det finns vänliga själar i denna värld som kunde ställa upp att vara kattvakt åt våra små liv där hemma. Familjen Malm (grannarna) ska ta hand om dom de första dagarna, sedan åker dom utomlands så då ska Mickis ha dom hos sig. Tack för det :)

Är grymt nervös för resan, man har gått och väntat så länge och nu är det bara två ynka dagar kvar. Tiden går så fort, och det är jag tacksam för. Kul att få se en annan del av Thailand denna gång. Landar i Phuket men sen får vi se vart vi hamnar i slutändan. Beror lite på väder och vind och vad vi är sugna på att göra. Sedan är ekonomin också en stor del i det hela. Finns begränsningar om man säger så.

Nog om resan, jag blir så nervös när jag tänker på det :) På ett bra sätt dock.

Igår var jag & Patrik och såg bio, " My Bloody Valentine 3D " ingen bra film direkt om det inte vore för de häftiga effekterna. Läskigt, kändes som om man var " i filmen ". Så ni som inte testat det än, råder jag till att göra det.


Ikväll blir det lugnt, likaså imorgon. Ladda krafterna för en lång resa och dessutom spara pengar.
Nä, fan. Nu kom jag in på det igen :p moahaha.


Ska förbereda mig nu inför en intervju. På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0