Oj oj oj!

Vad tiden går fort tiden går... nu är det bara 5 ynka dagar kvar tills vi sticker till kära Thailand..
Resfeber? Oh yes! Framförallt när plan försvinner i tomma intet..
Näe, det hoppas jag inte att vi drabbas av. Inte någon annan heller för den delen.

I helgen var det som många kanske vet, brännbollsyran här i Umeå.
Så det blev fest under fredagen, käkade middag på Olearys med Patrik, Johan, Linnea och Oscar.
Sedan blev det fest hemma hos oss.

Lördagen var det underbart väder så vi låg ute i parken hela långa dagen och solade. Åt dessutom middag i parken, myspys! På kvällen ringde mamma och anders, de ville att vi skulle komma och ta en öl med dom på TC, vilket vi gjorde.

På söndagen tog vi en lång promenad i det fina vädret, bort till strömpilen där det handlades massvis med solskyddsfaktor osv. Nu är vi förberedda för att få fin brun färg på oss :)



Nu ska vi se film, 50 first dates, den är ju för rolig :)



Kommentarer
Postat av: sofia

Åh jag är så uvundsjuk på dig gumman som ska resa iväg! Hoppas ni får en alldeles underbar resa! Kan inte vänta tills jag får träffa dig, längtar efter alla er hemma så mycket nu! Förhoppningsvis är jag hemma på yran, ska ju jobba i NOrge men ska försöka få ledigt. Linnea är i stockholm så hon kommer nog hem om hon är ledig. ha det så underbart igen och vi ses snart! Om inte vår plan försvinner i tomma intet förstås ;p Puss puss och massa kramar

2009-06-03 @ 10:27:54
URL: http://sofiawesth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0