Finally!!!

Och så var dagen här, oh så härligt det ska bli! Hela två veckors semester i Thailand med min älskling kan inte bli så mycket bättre! Vi får hoppas på bra väder och många många upplevelser.
Vi har precis käkat, det blev makaroner & korv. Passade på med något typiskt svenskt :) Och packar in i det sista, är så nervös att man ska glömma något, men så länge man har med sig pass, pengar och biljetter så ska vi klara oss.
Allt annat går ju faktiskt att köpa där :)
Kameran har vi med oss såklart, ska bli mååånga bilder som jag kommer bjuda på sedan efter hemkomsten.

Nervös som en tok är jag, har aldrig gillat att flyga - läskigt. Men det kommer gå bra!
Kommer sakna alla här hemma, framförallt mina kissemissar, haha.

Nä, nu är det dax att göra det sista, städa dessutom så det är rent och snyggt när man kommer hem.
Snälla Josef ska hämta oss vid 18 tiden och skjutsa oss till flyget. Sedan blir det 3 timmars väntetid på arlanda innan flyget mot Phuket avgår. Vi åker 23 svensk tid och är framme 15. (Dock 22.00 i thailändsk tid) Så vi "missar" våran ettårsdag, men det kommer vi definitvt ta igen under dessa två kommande veckor :) Njuta av varandras sällskap, mm mysigt :)

Puss & Kram. Jag kommer troligtvis uppdatera mig på något internetcafé där borta i värmen!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer sakna dig!! :)

2009-06-09 @ 22:12:42
Postat av: Emma

se nedan haha :P

2009-06-09 @ 22:13:28
Postat av: Emma

NÄHÅ! Fan, se ovan haha

2009-06-09 @ 22:14:10
Postat av: C E L I A ' S bloggliv «

Grymt söt blogg :d <3

Lust att prenumenera på varandras bloggar ? :)

2009-06-11 @ 15:55:25
URL: http://ceeelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0