Viktminskning.

Har fått en del kommentarer på sistone om hur smal jag blivit, och hur jag kunnat bli det på sådan kort tid.
Ja, jag frågar mig själv detsamma, eftersom jag inte har en aning hur detta gått till!?
Jag tränar aldrig, jag äter precis det jag vill äta. Tänker inte alls på vad man bör och inte bör äta för att bli snäppet smalare.
Vi har haft några "teorier" om vad det kan bero på, och det jag själv tror är pga min stora kärlek. Jag mår bra, och har aldrig varit såhär kär som jag är idag. Skulle inte kunna vara något annat... Eller kanske det att jag nu festar mindre men -njae? Jag festar en hel del ändå när man tänker efter.

Så det blir mitt svar : Kärleken :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0