Tidsfördriv, återigen :)

Snodde dessa frågor ur My´s blogg ;)



Utseénde1. Vilken ögonfärg har du: Blå-Gröna


2. Hur lång är du: 173 cm


3. Vilken hårfärg har du: Mellanblont


4. Långt eller kort hår: Någorlunda långt.


5. Piercingar i anisktet: Nein!

6. Vilken ögonfärg skulle du vilja ha: Klarblåa, eller bruna!


7. Hur lång skulle du vilja vara: Som jag är.


8. Vilken hårfärg skulle du vilja ha: Just blivit ljus igen, så jag säger ljust.


9. Vill du ha kort eller långt hår: Långt, och tjockt! Fylligt hår...

10. Skulle du vilja ha piercingar, isf vart:  Nix.


Senaste du

11. Åt: Lunchen bestod av scones med smör och skinka, plus en twix (fast Willys egna märke :p)


12. Drack: Kaffe med mjölk


13. Du fick sms av och vad de stod: Patrik "Ok. :)"


14. Du skrev sms till och vad du skrev: Patrik "Japp gör det"


15. Sa: "Hejdå, ses imorgon" till dom på jobbet.


16. Kramade: Patrik

17. Kysste: Patrik

19. Du spydde: Natten mellan fre och lörd.


20. Du skrattade: Nyss


Kärlek

21. Är du singel: Nej


22. När någon säger din första kärlek vem tänker du på då: Björn


23. Gillar du någon just nu: Ja


24. Är detta ett seriöst förhållande? Absolut


25. Vill du vara singel: Aldrig


26. Vill du gifta dig: Om jag vill!

28. Vad är de bästa med din kille/tjej? Han får mig att må bra, får mig att skratta och le även i tuffa tider.


29. Vill du ha barn med honom/henne? Självklart


30. Hur länge har ni varit tillsammans? över ett år.

31. Är han/hon snygg? Snyggast!

Vänskap

32. Den som vet mest om dig: Mylin


33. Den vän som du har känt längst: Emma Teglund


34. Flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän: Mylin

35. Någon du saknar att umgås med: Mylin!!!!!!!!


36. En av dina bästa killkompisar: Josef Davidsson

37. Någon kompis som bor långt ifrån dig: Alldeles för många :(


38. Den du har mest minnen med: Mylin!

39. Bra vänner du inte träffar ofta: Typ alla


40. Har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: Det har jag.


Övrigt

41. Musiksmak: Oj, mycket som jag gillar! Blandat får det bli.


42. Sport: Slalom & Snowboard

43. Galen eller lugn: Både och tror jag!

44. Har du någon gång hört att du sjunger bra: Ja, haha - dom måste vara tondöva!


45. Dricker du alkohol: Det händer! :)


47. Något speciellt du alltid har på dig varje dag: Min förlovningsring.


50. Vad tänker du på just nu: "Jag vill ha en huuuuuuund"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0