Stöcke.

Igår redan på morgonen blev vi hämtade av mormor, och följde då med ut til Stöcke.
Patrik var snäll och klippte gräset, jag använde någon slags maskin för att kapa av gräs där gräsklipparen inte kom åt, och åt frukost med mormor i det fina sommarvädret.



Efter ett tag kom även mamma, anders, mickis dit så då blev det middag, grillat givetvis :)
Underbart gott! Dock var inte morfar med, han ligger nämligen inne på sjukhuset. Och det bådar inte gott tyärr, känns jobbigt, jag hoppas verkligen han klarar detta. Så idag var vi en sväng och hälsade på honom där. söt morfar ♥


Annars igår kväll åkte jag, Patrik och Mickan ut med båten och fiskade. Patrik fick en gädda, och jag o syrran fick två abborrar var :) Mycket kul! Så gäddan tog vi hem, det ska bli katternas delikatess haha. Och jag var den som fick rensa fisken! Man är ingen mes inte ;)





Har nu nyss varit och handlat, ska ta en dusch nu och sedan börja med middagen - blir en tidig sådan. (Fajitas, gött)

All for me.
Dagens look:


Svart skinnjacka - Rock´n Blue.
Beiga shorts köpta i Thailand.
Randigt linne - H&M
Solglasögon - Rayban

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0