Shopping.

Idag var posten dagens roligaste händelse... Jag hade nämligen fått hem två paket, Vecko Revyn och HM katalogen :) haha!
I ena paketet var det kläder som jag beställt på Gina Tricot´s hemsida - en svart klänning och en randig tröja.
I det andra paketet var det en läppgland - Dior ;) Man ska väl glänsa lite extra, moahaha.




Vad så pass lite kan förgylla ens dag!? Alltid kul med nya grejor.

Har annars bara tagit en lugn hemma kväll i soffan, och tvättat lite kläder som ska med till Bollnäs.
Fick en underbar massage av Patrik under en hel timma - så nu är min rygg som ny igen :)
För att kompensera detta har jag lovat att vi ska ta och spela några pingis matcher.. han tröttnar aldrig!
Men det tyder bara på att det var en alldeles perfekt julkapp.... hoho.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0