Pissväder.

Så mycket vädret påverkar ens humör. Jag som trodde att det skulle vara lättare att jobba en regnig dag - men icke! Tvärtom, solen gör att man blir så mycket piggare och gladare, även om man är tvungen att sitta inomhus.
Jag hoppas detta vänder, och det snart! Men på tors tror jag det skulle klarna upp. Håller tummarna för det :)

Gör inget annat än att drömma mig tillbaka till Thailand, till värmen. Till ledigheten, ah så bra man hade det.
Men jag har åtminstone en veckas semester kvar, så man vet aldrig om det blir en sista minuten, haha.
Beror på väder hemma i Sverige, sen även ekonomin förstås. Men vi har pratat om det, så det är inte omöjligt. Brukar finnas en hel del billiga resor.


Vi sitter och kikar på Michael Jacksons begravning nu på 4:an. Sorgligt!

Och bestämt är det nu, att vi kommer till Bollnäs undet brännbollsyran. Roligt :) Synd bara att My inte kan komma, men vi får ta oss till varandra någon helg istället. Sedan hoppas jag dessutom att Faya, Linnea och alla blir i Bollnäs den helgen. Saknar er alla tjejer!!!!






Kommentarer
Postat av: mika

när är brännbollsyran? jag vill med!!

2009-07-09 @ 10:46:56
Postat av: mika

när är brännbollsyran? jag vill med!!

2009-07-09 @ 10:47:04
Postat av: Anonym

vad smal du är! vad har du gjort? :) Du är jätte fin! Tjej från Bollnäs..

2009-07-12 @ 21:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0