Malin ♥ Patrik

Älskar dig Patrik, underbara varelse! Du är mitt allt, Mitt liv.



Tala ej om mörkret
glöm bort hur rädd du var.
Hör på-jag kan förklara
här hotar ingen fara.
Låt mig bli din frihet
din sol som lyser klar
hos mig kan inget hända
ditt lugn ska återvända.

Säg att du vill ha mig hos dig alltid.
Säg att sommaren kommer inom kort.
Lova mig att alltid finnas hos mig.
Lova mig att alltid ha mig kär
det är allt vad jag begär.

Låt mig bli din morgon
när nattens skuggor flyr.
Låt mig lysa framför dig
när mörka makter stör dig.
Vi vill känna frihet
vill se hur dagen gryr.
Följ med-bara följ med mig
jag skyddar dig och ber dig.

Ta min kärlek och min tro för alltid.
Låt mig ta dig från din ensamhet.
Lova mig att alltid följa med mig
följa mig vart vägarna än bär
Det är allt vad jag begär.

Ta min kärlek o min tro för alltid.
Jag älskar dig.
Kärlek är allt vad jag begär.

Lova mig att alltid följa med mig
följ med mig vart vägarna än bär.
Kärlek är allt vad jag begär 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0