Lunch-rast.

Sitter och kopplar av nu under lunchen, åt alldeles nyss spagetti och köttfärssås som jag lagade imorse.
Det var gott - så nu är jag mätt och belåten!


Känns som att vädret börjar klarna upp nu, jag hoppas innerligt att det blir fint väder i helgen under Bollnäs vistelsen. Det jobbigaste är om det regnar en sån helg, alla stackarna som spelar brännboll har det inte lätt då.
Jag håller tummarna att det blir så soligt och varmt som det bara kan bli!


Mamma ringde igår, och berättade att morfar nu hade fått kommit hem från sjukhuset. Dock vet ingen hur länge han klarar, det kan ta två veckor - eller två år. Jag hoppas självklart på det sistnämnda.
Jag skulle gå under om han går bort, usch... Varför tänker jag ens tanken? :(

Till något roligare...
Om drygt en månad ska vi äntligen flytta! Vi betalar nu en hyra på 7400kr, och kommer sedan ner till endast 4900kr. Mycket pengar det handlar om! Så istället ska vi köpa bil, lägga pengarna på det istället.
Vi är i behov av bil - bara en sådan sak att åka och handla. Blir betydligt billigare om man åker ut till Ica Maxi, Willys eller Coop istället för att gå till dyra Ica Gourme här i stan. Näe, det ser jag fram emot - att bli bilägare för första gången på riktigt ;) Lovely.


Saab 9-5 250 hk Aero Kombi -05
Den här ville vi ha, men var tyvärr redan såld. Damn!




Åååååh, vad jag ser fram emot den här helgen! Oerhört länge sedan jag fick träffa girlsen, saknar er så mkt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0