Hund-sjukan.

Åh, jag har hamnat i en "måste-ha-en-hund-sjukan".
Jag vet att det innebär en massa massa ansvar, tid och kärlek. Jag vet vad som krävs för att kunna ha en.
Och jag är villig på att ge allt det! Här är några raser som jag spanar runt på:
Vet dock att mindre hundar kan vara lite skälliga, och reserverade. Men uppfostrar man den på rätt sätt från första början brukar det inte vara något större problem.

Volpino Italiano


Japansk Spets (som vår förra hund -Flight)


Papillon (den rasen jag mest är sugen på)


Jack Russel


Dvärgspets, pomeranian




Ack så söta allihopa!

Nu ska jag förbereda mig inför nästa intervju!


Kommentarer
Postat av: mickis

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH FLIGHT!!!

2009-07-15 @ 19:08:37
Postat av: Magda

JAA! Köp en hund och sälj katterna ;)haha

2009-07-16 @ 19:15:08
URL: http://magdalena1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0