Helgens recension.

Ursäkta min dåliga uppdatering här på bloggen, men har visst haft fullt upp på sistone.
Gör ett tappert försök i alla fall! :)

Som ni vet har jag & Putte varit ner till Bollnäs under helgen - och jag måste säga att det var en mycket trevlig helg!
Fick träffa hur många som helst, som man inte sett till på lääänge. Det roligaste var framförallt att få träffa tjejerna igen! Och pappsen med familj såklart!
Under dagarna sysselsatte vi oss med att kika på brännbollsturneringen, och kvällarna var det party!
Fredagen var roligast, då hade jag mycket energi att ge! :P Medan lördagen blev snäppet lugnare då jag var så seg och bakis...haha!

Tack alla ni som gjorde denna helg underbar!

Here are some pics:






Och så är det även bestämt att vi ska skaffa en vovve - och hon ska heta Polly. Naw! :) Så sjukt söt man kan bli, ofattbart. Blandis mellan Japansk Spets och Chihuahua. -Tack Tina för det fina namnet du kom på ;)
Vi kommer hämta henne ända nere i Skåne, och det blir första veckan i september då hon är 10 v.
Jag längtar så jag spricker! Ytterligare en familjemedlem..


Kommentarer
Postat av: Tina

Nöjet är helt på min sida ;)

2009-07-29 @ 21:43:55
Postat av: Sofia

Tack gumman!! Såå skönt att träffa dig igen, det får inte gå 8 månader tills nästa gång! Gud vilket perfekt namn, det var riktigt passande :) Massa kramar

2009-07-31 @ 13:34:17
URL: http://sofiawesth.blogg.se/
Postat av: ♥ mikaela

Oh my lord vilken söt liten vovsing :) hihi.

2009-08-07 @ 13:30:50
URL: http://ingamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0