Framme!

Åh, kära ljuva Bollnäs, Det känns så rätt att vara här, många fina minnen tillsammans med de bästa!
Men det räcker nästan att vara här en helg, haha. Man lessnar fort på "själva stan". Dock är det vännerna som lockar. Och familj förstås, det får jag inte glömma!

Bussresan gick bra, drygt såklart - men så är det ju alltid.
Pappa hämtade oss i Söderhamn, och sedan har vi ätit en jätte god middag och även hunnit spela lite pingis.
Och jag säger då det - FY SATAN vad annorlunda med ett riktigt stort pingisbord, inte van med den ytan inte. haha!
Men kul är det...


Ikväll blir det bara lugnt här hemma, köpa lite godis ska vi göra, och se någon film.
Imorgon ska vi kika på brännbollen såklart, sen fest på kvällen - åh vad kul att få träffa alla!



Och jag har en hemlis.... en mkt bra sådan - jag är överlycklig. Men vad får ni inte veta. Inte än ;)
Håll ut!







Kära goa pappa!




HAHA - hittade bilder som pappa sparat , mms som vi skickat till honom sen förr :p
"Han ville ha kvar dom....." :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0