Lyckad.

Lyckad helg, blev en två-dagars. Haha och vi som skulle vara lugna :)
Men självklart firade vi när vi äntligen fått våra ringar. Underbar känsla att ha den på fingret.
Åt god middag ute, sedan blev det vin och öl-drickande här hemma, och sedan Invito.

Lördagen likaså, jag emma patrik och magnus drog på invito och hade det trevligt. Så efter denna helg är man helt utmattad.
Och jag har fått shoppa lite, yes. alltid kul :)

Väskan och skorna fyndade jag, dessutom en grymt snygg kavaj och en tröja. Mycket nöjd!
Dom här skorna har jag också införskaffat mig, men de ska inte användas förrän på Maries bröllop:

Ett par som jag verkligen vill ha men inte kan få tag på ser ut såhär, från Bianco



sen finns dom här på H&M:s hemsida men än så länge går dom tydligen inte att beställa... hmpf.



Nu ska jag göra min FÄSTMAN sällskap i sängen, där han ligger och kikar på Beck.
Underbart att få lägga sig och vila kroppen. Sedan väntar en veckas arbete.


Kommentarer
Postat av: Anna

Ett tips! Jag beställde de bruna från HM och de var inte alls snygga. Jag såg ut som en tant i dem. Det finns snyggare, kolla vidare!



2009-02-10 @ 19:26:52
Postat av: Sofia

Ah vilka snygga skor! Blir alldeles exalterad när jag kikar på dina bilder Haha När är bröllopet? :) Puss

2009-02-13 @ 03:54:07
URL: http://sofiawesth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0