Förlåt kära läsare..

Har inte orkat uppdatera mig speciellt mycket på sistione.
Fick faktiskt klagomål om det igår, haha.
-Shame on me! Bättring ska det bli (?)

Till en rolig sak, jag dör verkligen varje gång jag ser detta klipp; http://www.youtube.com/watch?v=4XAJFN9xAyI&feature=related :) :) :)

Vistelsen i Schweiz var mycket trevlig. Hade en underbar vecka där. Blev aningen bortskämd av mamma men det måste man få bli ibland, inte sant?
Drack öl varje dag vi var där med, haha. Men är det semester så är det!
När vi var på arlanda väntandes (i 7,5 timmar!) blev vi dessutom intervjuade av TV3, haha. Ett program som tar sin start nu i Februari. Så det ska vi lätt följa, pinsamt värre. Satt och spelade yatzy framför kamera teamet - mer än så säger jag inte men som sagt, piiiinsamt! moahaha!


Shopping blev det, och god mat. Både jag och Patrik fyndade rejält. Längesen man shoppade så det kändes riktigt bra!

Mer än bara bra..


Har dessutom ÄNTLIGEN beställt våra förlovningsringar så vi tror att de kommer imorgon, känns hur underbart som helst. Förväntansfull! :) Så om de kommer imorgon ska vi definitivt fira detta. Middag på någon fin resturang, och sedan bara rå om varandra. Har dessutom tänkt att hyra en Relaxavdelning någon dag nu snart. http://www.redandblack.nu/redblack.swf Lovely!





En lugn helg med andra ord, däremot blir det fest helgen efter då jag och Emma ska ha en födelsedagsfest tillsammans, yippie. Som i gamla dagar emma :) småttingarna.
Har då också bokat sminkning på make up store (dock fanns det endast en tid den dagen, redan kl 11) Men det blir bra ändå. Kul att passa på att förbruka sminkningen när det är ett speciellt tillfälle. Det får jag tacka syster Mickis för!

Just nu sitter jag och skriver blogg, medan min kära sambo står och färgar mitt hår. Rolig syn :p Men han är snäll, hoppas bara på att resultatet blir lika positivt.. Hmm?

Just ja, inte den här helgen men nästa, under fre-lörd får vi besök av patriks moster med familj. Blir trevligt!

Vad mer har jag att tillägga? Känns som att jag missat något viktigt.
Jag har väl sagt att Emma numera är tillbaka i Umeå/Vännäs!? Yipppppiiiiie ;)
Hon sov här inatt, hon och Mickan fick dela broderligt på soffan. Tur att den är stoooor.



Måste gå till toan nu och tvätta bort alla mörka fläckar i ansiktet, annars blir det jobbigt imorgon.
Bye for now.


Kommentarer
Postat av: Emma

Åååååh vad roligt det ska bli! Jepp, med alla bilder blir det väl som lite deja vu för oss :P Vi får göra kvällen till den bästa ever! Hoppas era ringar kommer imorgon! PUSS BÄBIS!

2009-02-06 @ 00:12:50
Postat av: Anonym

läste förut att du inte gillade att va utan smink, såg jag ut sådär utan smink skulle jag aldrig sminka mej ;-P (säng-fotot)

2009-02-09 @ 15:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0