Friiiidaaaay!

Ätnligen är dagen kommen!
Knappt en halv dag kvar på jobbet, sedan flyger jag och Patrik ner till Sthlm och hämtar våran fina Saab.
Sover då hos Patriks mamma, och dagen efter bilar vi ner till Skåna för att hämta våran efterlängtade sötnos Polly! :)
Underbart. Har hyrt stuga där över natten, sen på Söndag igen drar vi oss upp mot Sthlm igen, blir där någon dag och åker sedan vidare förbi Bollnäs, och sedan upp till Umeå igen.
Skönt att vara ledig hela nästa vecka, vara med Polly!

ha nu en trevlig helg, nu kan ni nå mig på min mobil igen, fick låna en så nu är jag anträffbar! :)

Kommentarer
Postat av: Malin strandberg

då kanske vi kan ses nått i veckan eller efter helgen? kram

2009-09-01 @ 14:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0