Bruten fot!

Haha, vilken jädra helg alltså!
Fredagen blev det fest och ståhej hos Palmelind, sedan Olerays. Det var jag, Patrik, Andrea, Niklas, Palmelind, Elin, Mackan, Hörnfehlt, och en till kille. Spelade Guitar Hero och singstar, haha :) Trevligt var det.

Lördag var vi och käkade taco buffé på Droskan, efteråt var det 27-års fest för Marie med 80-tals tema. Riktigt kul och se allas utstyrsel, haha.




Jaaa, men kvällen slutade inte med det lyckligaste slutet direkt.
Men heter man Malin Jacobson så får man skylla sig själv så klantig som man är.
Så när vi väl skulle bege oss till krogen, i trappuppgngen hos marie råkade jag trampa snett i mina högklackade skor och gled sedan ner för resten av trappstegen som var kvar. Kände direkt att något var brutet så det var bara att ringa taxi och åka upp till akuten. Och mycket riktigt, foten var bruten.

Nu väntar man på om det ska bli operation eller inte får besked om det idag.
Men gips i 6 veckor framöver, så ser mina framtid ut, haha.




Kommentarer
Postat av: Pedersen

Haha, så sött alltså! :)



Självklart kan jag designa din blogg!

Maila över lite bilder, inloggning och lösenord bara! Fixar det jag!



Puss

2008-09-08 @ 20:03:12
URL: http://mypedersen.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Men älskade vännen varför gör du på detta viset. Kramar om!

2008-09-08 @ 22:54:15
URL: http://hedbergemmelie.blogg.se/
Postat av: lillasyster

fy fan foten ser verkligen helt fucked up ut! men imorrn myser vi heeeela dan :) ska pyssla om dig så mkt så foten kommer helas! haha, pussss

2008-09-09 @ 00:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0