Still sick.

Åh vad jag hatar när man skrivit ett helt inlägg och sedan råkar man trycka bort det. Precis vad jag gjorde nyss. Morr!
Jag börja rvä lom igen...

Är fortfarande hemma från jobbet,blir inte frisk!... känner paniken börjar komma, måste bli frisk till helgen!
Men med blåbärssoppa,te och skorpor får vi hoppas på det bästa. Mår dåligt så fort jag äter något annat så jag får se till att inte äta helt enkelt, haha. näerå.

Är iaf helt klar nu med min utstyrsel till halloween, Känner mig riktigt nöjd med den faktsikt :) Sytt och fixat.
Men Patrik däremot blir det ändrade planer. Fanns inga bra kläder till Ace Ventura så vi ska klura ut något nytt.
Ska kolla på en maskeraduthyrning och hoppas det finns nåt skoj där vilket jag antar att det finns :)


Nä nu ska jag lägga mig ner igen och kurera mig.

"I see the light"


Kommentarer
Postat av: Patricia

Fin du är gumman!



Var så längesen nu!Kul att prata med dej.Hoppas vi får ses i helgen och shaka loss!;)

2008-10-30 @ 15:17:57
Postat av: Anonym

Krya på dig baby! Hoppas du blir frisk innan helgen :)

2008-10-30 @ 17:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0