Inflyttad.

Nu var det ett tag sen jag bloggade.
Har hunnit hända en hel del sen sist. Kan ta det i stora drag annars blir det en lång dag, haha :)
inflyttad i nya lägenheten nu, så himla fin lägenhet! Trivs som fisken i vattnet. Nya möbler har vi dessutom också hunnit köpa, soffan är ju bara för underbar. och stor.
Ska knäppa lite bilder på lägenheten sen och lägga ut här så ni får se hur vi har det.

Har dessutom köpt en kattunge, en helig birma - så jädra söt. Får den dock inte förrän om några veckor då den är 12 veckor. Måste bara klura ut ett namn till den med. Kom gärna med förslag. Det är en hona...

Hade inflyttningsfest i lördags med, var ett jädra drag med mycket folk. Var jätte trevligt, så tack alla till er som gjorde den till det. Tack för alla fina inflyttningspresenter med!
Var dock värre igår söndag när jag skulle jobba. haha var sjukt sliten men jag överlevde dagen :)

Nu ska jag laga mat och sen jobbet.
ha en trevlig dag allesammans.





Kommentarer
Postat av: Eda

doris tycker jag hon ska heta:) såå sött namn

2008-10-06 @ 14:59:33
URL: http://edaidling.blogg.se/
Postat av: Anonym

hilda. mystik. alinah, saga. tindra. ejvor. vilda. hilda, hildur. bettan. nosen. söt. tösen. fluffen. fiffi, tussan, tussi, popcorn, mauline. tjejen. snygging. maja. sabina, sabrina. faya. mysan, hedvig. sarah. meja. amanda. chanel

2008-10-08 @ 17:01:51
Postat av: mickis

popcorn var bra førslag!

annars kan dom ju heta mickis och pickis

2008-10-29 @ 07:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0