Goder Morgon.

Ligger i sängen nu och slappar. Känner lugnet innan jag börjar jobba...
Håller dessutom på göra mat, lax och ris. så gott.
Har egentligen inget vettigt på hjärtat men i brist på annat så skriver jag av mig lite.
Fick iaf veta att det är exakt två veckor kvar med gipset på foten nu. så tisdag om två veckor kommer jag vara gips-fri.
LÄNGTAR. så jobbigt att ha det på alla sätt å vis. Lär dock vara en svag fot efteråt så det blir kryckor som stöd efteråt ett tag.



nu ska jag ta en dusch å lyssna på bra musik och bara njuta.
I'm so happy, I'm so glad.

Kommentarer
Postat av: Helene

Mer gips, fot och kryckfoton vill vi ju se haha :) KOm igen nu

2008-10-08 @ 21:20:39
Postat av: Anonym

Kittha kan vara ett namn- kommer från historien om Birmakatten....Alltså inte Kattha......

2008-10-13 @ 09:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0