Utkast: Jag har ...

Jag har kommit fram till en sak -Malin Jacobson är ingen bra blogg-skrivare.
Haha, har aldrig någon ork till att skriva, framförallt inte fantasi till det heller.
Visst, jag skulle dagligen kunna skriva och berätta vad jag sysselsätter mig med om dagarna men ingen skulle tycka det var intressant. Mitt liv ser ändå rätt vardagligt ut och följer alltid samma röda tråd.
Jobb, vila och mat plus en massa mys med min käresta.

Nä, fasiken vad trist det lät. Jag raderar det där.
När jag väl tänker efter så har jag ändå ett relativt händelserikt liv.
Dock  inte nu de sista veckorna när jag bara legat hemma sjuk. Usch, är så less på att bara ligga och må illa.
All mat jag äter lyckas komma upp. en ynka frukost fick min stackars mage behålla.
Så svag och trött, huvudvärken tar oftast över sådär på kvällskvisten - men inte så konstigt när man inte får någon näring.
Tycker synd om min kropp - den behöver MAT!

Jaja, bortsett från dessa problem rullar allt på. Julen börjar närma sig med storm, galet vad tiden rinner iväg.
Till exempel i lördags hade jag och Patrik varit tillsammans i 5 månader..... visst, det kan ändå kännas som om vi varit tillsammans betydligt mer än så... men det kanske är med tanke på att vi dejtade 2 månader innan det med.
Kissekatten våran, "Hamilton" som han heter har blivit stooor nu tycker jag.. och nästa tors får vi våran andra lilla raring. spännande och kul :)

Mamma kommer dessutom till sverige om en vecka, underbart att få henne i min närhet.


Just det ja, på tal om Jul - ska fira min jul ända uppe i Boden detta år med min älskling och hans familj, kul :) Så det ser jag fram emot. Nyårsafton kommer som vanligt att firas i Hemavan! Yippie.


Imorgon kommer evelina och hälsar på sjuklingen herself, längesen man träffade henne nu så det blir mysigt, mkt att prata om. Och på dagen ska jag banne mig se till att få detta illamående klargjort vad det kan vara för något. Vårdcentralen hjälpte mig inte speciellt mkt om man säger så. som alltid.


Nä nu har jag skrivit av mig nog. haha - kan vara skönt.
Puss till er mina kära vänner.


På bild: Patrik, Alexandra (marinas väninna), Patriks mamma Marina och Jag.


Kommentarer
Postat av: Lisa

du kanske är gravid?! :P

2008-11-14 @ 13:54:51
URL: http://dagismamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0