Skall-röntgen.

Nykommen hem från sjukhuset. Blev inkallad på skall-röntgen. Läskigt var det enligt mig, fick en sådan konstig varm känsla i hela kroppen. Kommentaren innan vi satte igång från sköterskan var "Det kan kännas som du kissar på dig, men det är endast en känsla", och mycket riktigt - det kändes som att man kissade på sig faktiskt.
Men nu är det gjort och bara att vänta på provsvaren, har återbesök hos läkaren den 12 dec så antar att jag får veta då.

Har iaf börjat jobba nu, började i onsdags. Men bara 25%. Skönt att få göra något om dagarna iaf.. Mår bra emellanåt men så helt plötsligt dyker detta förbannade illamående upp igen. Igår när jag jobbade t.ex. Blev yr och började må illa så var tvungen att gå och sätta mig och ta några djupa andetag. Jobbigt när det blir så men om jag ser tillbaka för ca 2 veckor sedan så har jag iaf blivit betydligt bättre sen dess. Och det är positivt! Att det går åt rätt håll.
Nog pratat om det - bara att hålla tummarna att jag blir bra, helt bra.


Helg har det hunnit bli med, iaf efter jobbet idag.
Patrik och jag har bestämt att vi ska julpynta idag, ta fram julgranen och hela kittet :) Lyssna på julmusik och få stämning!
Är dock lite oroad över hur min ekonomi ska klara denna jul. Fick inte alls någon bra lön med tanke på att jag varit sjukskriven en månad... Och igår när jag kollade posten hade jag fått en jävla räkning som jag inte alls räknat med. El från min förra lägenhet, och under ett års tid dessutom. Fy fan. Det bådar inte gott alltså... Less man blir.
Ekonomi ställer till det för en så fruktansvärt.

Ikväll blir det bara mys och idol, likaså imorgon tippar jag på - lika bra det så man blir riktigt frisk och sparar pengar!
Nu ska jag fixa lite Tradera auktioner sedan är det jobb som väntar.

adios.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0