Monday.

Har fortfarande inte tagit mig upp från sängen än... Men jag har inte sovit något mer efter att Patrik gick till jobbet. Har istället bara legat här med datan i mitt knä och spanat runt på olika sidor.

Ska skriva detta inlägg, sen är tanken att jag ska tvätta och städa. Kanske just därför jag fortfarande ligger kvar där jag ligger nu, haha. Så fruktansvärt mkt tvätt - hujeda mig. Men skönt när det är gjort. Hoppas bara det finns tvättid kvar för dagen. (eller inte :p)

Helgen är över och den har varit väldigt mysig. För som jag nämnt tidigare så är mamma här i Sverige nu. Eftersom hon fyller 50 år 20 dec så passade vi på att fira henne när hon väl var här.
Så fredagen lyxade vi rejält, överraskade mamma... Jag och Marie hade bokat en relax avdelning på Wilmas. Där var det så underbart fint och mysigt, levande ljus överallt, bubbelpool och allt man kan tänka sig. Fick vara där i 2, 5 timme där vi bara tjattrade om allt och inget och drack lite vin och sådär. Ska fixa kort sedan så ni får se hur mysigt vi hade det.

Efteråt fick mamma massage i 1, 5 timme. Hon blev så glad och rörd så hon till och med började gråta! Så det var en mycket trevlig stund tillsammans med mamma och Marie. På kvällen fortsatte vi med middag och Buzz hemma hos oss. Då fick även Hans och Patrik vara med :) 



Lördagen åkte jag och Patrik till badhuset och badade, skönt. Men kallt, så vi tillbringade tiden i baby-bassängen ett tag för att få värme, moahaha. Spelade pingis och bastade efteråt, ljuvligt.
Kvällen kom mamma på besök ett tag, sedan kom en full emma och gästade oss (hon var nämligen hemma i vännäs i helgen) och sov över här. Medan emma låg däckad i soffan kollade jag, Patrik och Anton på film. Love Guru, kul film :)

Igår var vi i Stöcke och åt middag med släkten, firade mamma då med.



Har fortfarande inte fått något konkret svar på mitt illamående, men ska börja jobba nu snart iaf, prova om det går bra. Läkaren tyckte jag skulle börja jobba 25% och känna efter hur det kändes.
Känns iaf som jag blivit bättre så jag hoppas det fortsätter åt det hållet!
Nu är det dax att ta sig upp. frulle nästa sen TVÄTT :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var niiice att ses igen !!

2008-11-25 @ 21:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0