I´m so happy, I´m so glad...

  • ...that I got you. Patrik my love. 
  • Att vi får våran andra lilla kissemiss idag.
  • Att mamma kommer imorgon. 

  • Lägenheten är städad och fin.

 Sen måste jag ju medge en hel del negativa saker med..

  • Varit på vårdcentralen idag men ingen verkar fortfarande veta något, vilket leder till att jag troligtvis kommer fortsätta må såhär ett tag                                                                                                                                                                                                                       .
  • Är ledsen över hur Ida och hennes familj har det just nu.
  • Känns inte bra med nästkommande lön eftersom jag knappt jobbat alls denna månad.
  • Är konstant hungrig - men när jag äter får jag ändå inte behålla något alls.


     Jaa. så nu vet ni det. Kul inlägg, haha nä :)
    Så mkt har jag att göra om dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0