Hejdå Mamma!

Från och med i onsdags tills imorse har mamma varit på besök här hemma i Sverige. Har fått träffa henne varenda dag och det är som alltid lika underbart att ha henne i sin närhet. Jag känner mig så trygg, nästan som barn på nytt. Härlig känsla :) Love you mammi!



Nästa gång vi ses blir när jag och Patrik beger oss till Schweiz. "De ä dyrrt i swäsch!" Internskämt :)
Och det blir troligen i slutet på februari, strax efter att jag fyllt år. Shit - 23 år, känslan 'barn på nytt' kan vi lika gärna lägga åt sidan. Man börjar verkligen bli gammal! (ehmn, äldre). Men vad gör egentligen det? Det är trots allt bara en siffra, inget kommer någonsin ta bort min barnsliga sida. Det är dom stunderna som är pricken på i:et.

Nu ska jag forsätta med den mastodonta tvätten :(

Kommentarer
Postat av: ida

haha, ja det är ju de; "dyrrt i swäsch!" ;p

och true, so true. never grow up! isf ska vi vara pigga, frescha gamlingar med humor, barnasinne och allt sådant kvar! deal??

det finns antagligen många oupptäckta arter i fruktdisken att skratta åt bla. ;p

2008-11-26 @ 00:16:23
Postat av: mickis

SHIT! 23, oldie!

2008-11-26 @ 09:31:55
URL: http://mikaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0