Uppdatering!

Jag vet, är inte alls duktig på att uppdatera mig här på bloggen. Känns som om tiden inte räcker till, eller orken.
Helgen har passerat och jag börjar snart jobba igen, om bara en och en halv timme rättare sagt.
Fredagen var vi på Vännäsdagarna jag och tjejerna, var trevligt. Standard varje år ;) Var dock lugn på lördagen. orkade inte en två dagars... så istället blev det att hyra film och äta godis, haha. mysigt.

Just ja, sitter på youtube nu och lyssnar på min nuvarande favvolåt : Bush - Inflatable. Så ett tips, ladda hem den! Den är sååå vacker och jag njuter varje gång jag hör den.


Träffade mamma och anders igår i stöcke... var där och käkade middag. Härligt väder har vi haft i helgen med men idag är det muuulet :(


Nä duschen nu sen lunch med marie. Sen jobb...


Fastän jag inte har något boende så känns mitt liv mycket bra.
Nu vet ni det, mer än så säger jag inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0