Torsdag 24 Juli -08.

Host, Prosit och ett antal snytningar. Har gått och blivit fruktansvärt förkyld. Inte kul när man kollar ut och ser solen skina. Jag hoppas jag hinner bli frisk, åtminstone till imorgon då det är fest anordnat av jobbet.
Får kurera mig med näsdroppar, alvedon och te helt enkelt :)

Håller på och tvättar nu för fullt.. Under tiden spelar jag lite Yatzy för mig själv. haha.
Lätt det roligaste spelet.


Åh, vad det kittlas i näsan. Blir tokig! Ska vila en stund i sängen nu.. Jobb sedan resten av dagen. Men imorrn är jag leeeedig hela långa dagen! Skönt. Ska grilla och sådär innan vi drar på "Taket" där festen hålls.



When I see you
I have to stop to catch my breath, oh
Because it's somethin that you do to me
That I just can't express
And it may seem kind of crazy but it's true

Kommentarer
Postat av: systeryster

men byt för tusan tema på bloggen ;P

2008-07-31 @ 08:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0