Sthlm weekend.

Godmorgon mina kära trogna läsare, om jag nu ens har några kvar. Haha, så lite som jag uppdaterar mig.
Har precis tagit mig upp ur sängen.. Solen strålar där utanför så jag tänkte hinna sätta mig där en stund innan jag börjar jobba. Har enbart ett pass idag, sen sticker jag och Patrik till STOCKHOLM. yeahaa.
Ska dit och hälsa på hans mamma. Även hans syster är där när vi kommer så jag är lite nervös att träffa dom :) Men det blir nog bra. Eller "nog", klart det blir!

Kanske kommer som en chock för vissa... "vem är patrik"?
Svaret: min pojkvän :) 

Fortsättning följer.... 



Kommentarer
Postat av: Eda

kom ihåg att vinka när du passerar bollan..haha..puss

2008-08-02 @ 09:28:11
URL: http://edaidling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0