Världens lyckligaste!

Det känns som en dröm.. Men hur ofta jag än nyper mig i armen så är det verklighet!
Känner mig som världens lyckligaste människa på denna jord. Och allt tack vare Patrik min stora kärlek.
I lördags när vi var i Sundsvall, på resturang Oscar - så frågade Patrik om jag ville förlova med med honom.
Och ni kan ju tänka er hur glad och överraskad jag blev. Har aldrig varit så glad någon gång tror jag...
Leendet gick inte att rubba hur mkt jag än försökte, haha :)
Hinner inte skriva mer nu, ska vidare till jobbet. Berättar mer sedan.../Lyckligast




Kommentarer
Postat av: Sara

Ett himlans stort GRATTIS!!! :)

2008-12-12 @ 14:16:38
URL: http://boddanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0