Torsdag..

Oj vad mätt jag är, jag och Patrik var på stan och fyndade några julklappar till våra syskon efter jobbet. Kollade dessutom in lite olika förlovningsringar. En vi fastnade för, men ska fortsätta letandet efter den perfekta. Rött och vitt guld blir det iaf, sedan graveringen i den.. vad ska man skriva? Tåls och fundera på :) På väg hem stannade vi till på Maxim och käkade. Mums vad gott det är, kyckling & ris! standard.




Vilar lite nu, sen ska Patrik spela innebandy match så den ska man följa med och se. Vi tjejerna på jobbet har börjat snacka om att dra ihop ett korpen-lag i just innebandy, hoppas det blir av skulle vara super kul! Skulle behöva röra på sig lite ju, haha.

Snart är det helg, eller för min del är det faktiskt redan helg, ska inte jobba imorgon. Ska dock till vårdcentralen och göra en koll. Men har blivit betydligt bättre på den biten, får behålla maten för det mesta men blir ändå illamående med jämna mellanrum.  Huvudsaken jag får behålla näringen så är jag nöjd. :)

Nä, nu ska vi ta oss ett parti Yatzy - haha!
Puss ock kram, vi ses på stan.


Kommentarer
Postat av: mammuth

Ja lite motion skadar aldrig......puzzzz mammuth

2008-12-11 @ 21:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0