Ser fram emot...

Ser så mkt fram emot denna helg. Mycket roligt som händer!
Fredagen är det 10-års jubileum på jobbet, så det är tre-rätters middag på Corona som gäller med en massa roliga tillställningar. Kostym och klänning som gäller så man får göra sig riktigt fin! längtar.

Lördagen beger vi oss ner till Sundsvall, Jag, Patrik, Andrea och Niklas. Har bokat hotell där lörd- sönd så det blir väl några öl på kvällen och Ikea och shopping på dagarna. Dock kommer jag och Patrik vara en aning bakis på lörd morgon när vi ska åka ner till Sundsvall, men som tur är så slipper vi köra. Hade inte gått. haha :)
Jag och Patrik har nämligen varit tillsammans 6 månader på Måndag, så hotellet får bli vårat "celebrating".

Jaa, det ska bli kul kul kul  - en mkt rolig helg att se fram emot!



Kommentarer
Postat av: Andrea

läääängtar :D

2008-12-02 @ 14:28:21
Postat av: Pedersen

Vad kul, tur att jag tipsade om sidan då ;)

Grymt fina smycken faktiskt, fatta att kunna göra sånt själv -vilken lycka!



Åh, låter som ni två kommer få en lyckad helg :) Hoppas bara att du mår lite bättre i magen och kroppen så att du kan njuta fullt ut gumman!



Själv är jag förkyld och febrig, men tvingas gå till praktiken ändå :p annars måste jag göra om praktiken!



Massa kramar

2008-12-02 @ 14:37:26
URL: http://mypedersen.blogg.se/
Postat av: ida

så länge? oh my gosch, vart tar tiden vägen?! men hoppas ni får det underbart!

2008-12-02 @ 18:40:30
Postat av: Emma

Jag jobbar. Skit på er.

2008-12-05 @ 22:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0