Mellan-landning.

Då var man tillbaka i verkligheten, iaf för någon dag sådär.
Har varit en fantastisk Jul, bästa på länge. Allt har varit bra, god mat, trevligt sällskap och fina julklappar. Allt som en Jul ska innehålla.. Förutom min familj förstås. Dom saknade jag - första julen utan Mickan faktiskt.

Nä men hela Boden vistelsen har varit under underbar. Kört skoter, varit på äventyrsbadet, festat och en massa massa mer!
Får tacka för alla fina presenter man fått med, mobilen var nog den bästa :) En rosa Samsung touchswiz. Den fick jag av Patrik <3

Nu ska vi se Mamma mia, 3:e gången. Mickis är här nu hon med, hon har varit kattvakt medan vi varit bortresta.
Vi åker vidare till Hemavan på tis morgon och blir där veckan ut. Tar då med oss katterna dessutom.
Nu har man nyårsafton att så fram emot, ska bli så himla kul :)



Gott Nytt år.
Lägger in bilder så småningom.

Kommentarer
Postat av: Faya

Gott nytt ar stumpan! Hoppas ni far kalas kul :) Puss

2008-12-29 @ 00:33:36
Postat av: Anonym

Men duu! Mamma Mia-fan eller? Mohahha. Jag ska vara rätt tyst kanske :P PUSS

2008-12-29 @ 21:10:14
Postat av: Emma

Se ovan.. glömmer skriva namn! :P

2008-12-29 @ 21:11:18
Postat av: Emma

se ovan.. glömmer skriva namn :P

2008-12-29 @ 21:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0