Läkaren.

Gäsp, sitter nu nyvaken i morgonrocken och tofflor. Den absolut bästa klädseln haha :)
Ska ta en snabb dusch, sedan jobbet som väntar.
Dock inte sådär jätte länge, ska nämligen träffa en läkare under dagen, jag hoppas dom har något bra svar på vad det kan vara jag är utsatt för. Har iaf fått medicin nu som jag tar dagligen. Vet inte om det har hjälpt men känner mig ändå betydligt mer pigg än förut.

Nä, ska skynda mig nu så det inte blir stressigt i slutändan som det alltid brukar bli.. Jag måste dessutom städa undan lite saker som jag dragit fram.
Ha en trevlig dag.


Bjuder på ett Gaaammalt kort, haha! Blond och.... ja ögonbrynen :p

Kommentarer
Postat av: mickis

vackrast i världen! puss

2008-12-06 @ 23:10:43
URL: http://mikaj.blogg.se/
Postat av: faya

Vackert kort gumman! Vad är det för fel? :/ Hoppas det inte är något allvarligt och att läkaren kan säga vad det är så du kan bli bättre :) Saknar dig,m puss

2008-12-07 @ 04:58:30
URL: http://sofiawesth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0