Fredag! yippie

Vilken snabb vecka! Shit.. kanske för att jag jobbat varje dag...
Och idag får jag dessutom jullov, vilken dröm alltså - helt underbart!



Herre gud, knackade precis på dörren - blev orolig, fattade inte vem det kunde vara.
Och då var det ett blombud!  Blev så paff, helt plötsligt får man en bukett i sin hand, 7 st röda rosor med en liten nalle i. Och dom var såklart från min stora kärlek Patrik.

Älskling, tack så hemskt mycket för de vackra rosorna. Det förgyllde min dag!
Är så lycklig med dig, ♥ Du och Jag för evigt ♥
                               Älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Magda

Tack själv :) Hoppas ni får det bra uppe

i norrlands mörka skogar ;)Kraam

2008-12-19 @ 18:00:10
URL: http://magdalena1987.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är det ditt "riktiga hår"? Toksnyggt iaf :)

2008-12-20 @ 17:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0