en vecka kvar....

Alltså tiden går nästan för fort nu tycker jag... Exakt en vecka kvar nu till självaste julafton och ytterligare en tills nyårsafton. Vart har alla dagar tagit vägen?

Aja, det är ju fina dagar vi har att se fram emot iaf. Nu är det iaf planerat att den 23:e blir det resa mot Boden. Vi samåker med Marie och Hans som då ska upp till Älvsbyn.
Juldagen blir det dessutom utgång och då skulle även Marie & Hans komma och göra oss sällskap under kvällen, så det blir roligt.

(Bilder; Julen 06)









Sitter här och är jättejättejätte hungrig nu men vet bara inte vad jag har lust att stoppa i munnen.
Falukorv på hårdbröd kändes gott. Eller spagetti och köttfärssås? Nä.. Äh jag får se! Finns några alternativ iaf.

Lillgumman ligger nu i mitt knä medan gubben ligger här brevid på käksbordet. Dom är så himla underbara å de bara växer o växer (åtminstone Hamilton :p) Han är ju en riktig bjässe numera.
Dom blir kvar här i lägenheten under jul, men som tur är har vi de mest underbara grannar man kan tänka sig som skulle ställa upp och göra dem sällskap då och då, och naturligtvis ge dem mat.



Regnet öser utanför fönstret nu, usch nu försvinner sdäkerligen all snö. Så jädra trist. Vi vill ju ha en viiit jul!

Ikväll efter jobbat ska jag göra lite gott käk, potatisgratäng, fläskfilé och kantarellsås! Mums, Elin och Magda ska nämligen komma hit ikväll så jag tänkte bjuda på en middag. Det blir roligt.




Nä nu när jag började prata om sådan god mat blev allt annat helt plötsligt äckligt... haha:)
Näerå, det får bli några mackor och ett glas juice.


Kommentarer
Postat av: mickis

ooo så gamla bilder!

den 26e kommer jag och är kattvakt :)

2008-12-18 @ 01:40:02
Postat av: Malin Jacobson

kanon :)

2008-12-18 @ 11:16:53
URL: http://malinjacobson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0