Pappa på besök.

Halvlek nu för denna helg skulle man kunna säga.
Pappa är iaf här nu och hälsar på, mycket trevligt. Igår var jag, pappa, marie och patrik ut på Olearys och käkade god mat och drack några öl. Var dessutom på Invito och härjade.
Idag har jag och Patrik bara tagit det lugnt, var på stan en sväng sen ikväll var det alla 3 systrarna, patrik och pappa som gjorde tacogratäng :) mums... kollade på filmer sen vi var små - HAHA, fy fan vad kul säger jag bara.
Det bästa är ändå när jag vunnit en slalomtävling och står på prispallen då alla börjar applådera och jag blir så generad att jag nästan gömmer mig i tröjan (måste ses!) hahahahah.....
Nu ska vi bara kolla på en film som vi hyrt och mysa, imorrn ska vå åka och kolla på Mickis fotbollsmatch.

Kan ju uppdatera nu för mina vänner att jag och Patrik blir sambos "på riktigt" från och med 1 oktober.
Har skrivit kontrakt nu på en 3:a mitt i centrum - känns underbart. Lägenheten är bara såå fin!


Kommentarer
Postat av: Magda

va kul att ni blir sambos :) och nära mig dessutom ;p hehe

2008-08-31 @ 17:08:20
URL: http://magdalena1987.blogg.se/
Postat av: Pedersen

Meen gumman. Du ringer ju aldrig :( Vill ju höra allt! Puss

2008-09-01 @ 21:40:17
URL: http://mypedersen.blogg.se/
Postat av: Eda

Gud vad roligt för er stumpan.

Haha, måste se filmen..puss

2008-09-07 @ 23:31:27
URL: http://edaidling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0