Ledig idag.

Underbar dag, äntligen fått vara ledig en heeel dag från jobbet. Behövdes, inte kul att jobba 12.30 - 21 varje dag (förutom fredagar...08.30-16.45) Skön....T som Nicklas Bäckström brukar säga ;) haha!
Kunna göra "vanliga" saker, som att gå på stan, fixa här hemma osv osv.
Jag och Andrea tog oss en stadstur och åkte även på Strömpilen. Dock känner jag mig hängig idag. Huvudvärk som spökar, dessutom den förbannade förkylningen som aldrig vill gå över.

Jaja, jag är nöjd ändå. Nu bara en dag kvar sen heeelg. Veckorna går trots allt snabbt.
Imorrn blire lugnt hemma, ska laga tacos och sådär, jag och Patrik. Lördag vet vi inte hur det blir än, kanske fest! Man vet aldrig.


Nu ska jag fortsätta städa undan lite här.. adios.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0