Helgens bravader.

Har egentligen inget roligt att skriva, men i brist på annat att göra så gör jag ett försök.
Sitter i mys kläder och rufsigt hår. Små-bakis sedan gårdagen. Vi var hemma hos patrik palmelind och förfestade och käkade. Det var jag, patrik, patrik, elin och mackan.
Sedan blev det utgång på TC för min, patrik och mackans del. Helt okej kväll men inget speciellt egentligen.
Man måste ju passa på att gå på uteserveringarna nu medan man ännu kan. Trist sommar har det varit, med tanke på det dåliga vädret.

Jag gjorde rätt i som åkte till thailand iaf, fick uppleva värmen dom 2,5 veckorna. åååh vad skönt med värme och sol. Ta mig tillbaka!


en halvtimmes mys med patrik efteråt: nu ska vi iväg... hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0