Blogg Humör!

Idag är det en "blogg-skrivar dag". Japp, därför att jag för tillfället inte har något att göra.
Så ett ypperligt tillfälle att filosofera lite, skriva och berätta lite om vardagen i mitt liv för er nyfikna själar.

Kan börja med och säga att jag just åkte hem från jobbet - mådde illa och var tvungen att svika Bredbandsbolaget. Ack ack, men jag ska kurera mig och ladda med nya krafter - förhoppningsvis redan tills imorgon!


Om jag nu är frisk imorgon är det först jobb på dagen som gäller, sedan Kräftskiva! ah, så jäkla gott med kräftor så det finns inte! Det blir isåfall jag, Patrik, Palmelind, Elin, Mackan, Fanny, Johan, Torbjörn och hans tjej, Sebbe och några till som jag inte vet vilka de är :) Har sett fram emot det länge så jag ska banne mig se till att bli frisk!



Sedan på lördag blev det planerat att jag och tjejerna från jobbet skulle ta en grillning och kubb. Och fest på det såklart... Får se om man pallar med en två dagars bara, annars blir det nog bara mys hemma med Patrik. Isåfall ska vi göra tacos och gotta oss med godis, haha. Som alltid ;)



Och idag är det dessutom kära EDA som fyller 22 år idag!! Grattis till dig gumman. Min thai-hora. ;)
Synd jag inte kunde komma i helgen och fira mer er... Men jag ska försöka ta mig ner till Bollnäs inom kort.





Pratade dessutom med mamma idag, hon ville att jag och Patrik skulle komma och hälsa på i Schweiz snart.. Någon gång mellan okt-feb då hockeysäsongen är igång där. Då har man dessutom den resan att se fram emot :)
Great!

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad fin du är =) Och ni verkar passa bra ihop :) Hoppas du kommer och hälsar på i Bollan snart :)

2008-08-15 @ 11:44:49
URL: http://thogstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0