Tuesday.

Attans vilken huvudvärk jag har haft hela dagen. Det vill inte släppa, trots alla tappra försök med alvedon-intagandet.
Blir en tidig kväll för oss, en snabb dusch och sedan sängen.
Finns inget bättre än att ligga i sängen.. och sooova. Och myyysa.
Den platsen är helt enkelt helig.

Har egentligen inget vettigt att säga, är för trött för att tänka klart.
Pingis turneringen fortsätter, dock känner jag just nu ett underläge, men jag hoppas det är en tillfällig svacka.
Jag ska tjuvträna en massa så jag kommer vara grymmast någonsin!

Snart är det Påsk dessutom, då sätter vi oss på bussen till hemavan. Pappa, Janette, Mickis, Carrolinn, Marie med vänner, och jag och Patrik förstås kommer befinna oss där - ett jädra gäng.
Då ska jag åka massa slalom, fastnade för det igen. Underbar känsla att få "svischa" ner för backarna.
Vi får hoppas på bra väder med mkt sol.

Lill gubben våran blev igår av med manligheten. Nu är han kastrerad så det ryker om det, ingen tillökning här inte, det räcker gott & väl med två missar ;)


nu är det dax... godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0