Så var det dags igen!

Ännu en ny helg att se fram emot.
Veckorna bara rullar på, skönt att tiden går fort.

Ska igen för andra helgen i rad åka ut till mormor & morfar å bo i deras lilla friggebod. Mysigt att komma bort från lägenheten lite då och då. Nya miljöer gör det roligare i tillvaron.
Så vi ska dit och äta middag ikväll, och kanske se någon film och bara mysa.
Imorgon under dagen är det tänkt att vi ska ut i snön och leka lite, har därför packat ner täckbyxor i väskan.

Ännu en vit helg med andra ord, hur underbart som helst. Jag ska hålla mitt löfte om en vit månad, och det känns verkligen i kroppen att man kan behöva det med jämna mellanrum :)
Imorgon kväll är det nog melodifestivalen som gäller, finalen då eller? Noll koll.

Bäst att skynda sig iväg nu, ska köpa lite godis tills kvällen, sen bussen mot Stöcke.
adios amigos!

Mina tre älsklingar


Kommentarer
Postat av: sofia

Åh vad mysigt med snö! Skönt med vit helg, det skulle jag behöva, inte haft en lugn helg sedan jag kom hit. Men men, är ju faktiskt i australien och då får man ;) Hoppas ni haft det mysigt ihelgen! Puss

2009-03-15 @ 09:05:43
URL: http://sofiawesth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0