I brist på annat...

Tänkte jag nu roa mig med att besvara dessa 50 frågor...

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? abonnemang, så ja - hur mkt som helst.

2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Ja

3. Vem tillbringade du minst två timmar med igår? Patrik och Mickis

4. Hur lång är du? 173cm

5. Vilken är den senaste filmen du sett? 

6. Hur löd ditt senaste sms och vem var det ifrån? "Hej, jag glömde svara. Jadå jag mår bra, sitter på bussen till Vännäs nu. Farfar har fyllt år så ska dit. Vad gör ni då?" Från Emma.

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på..

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

9. När såg du senast din mamma? I februari

10. Icke godkänt i något ämne? Nej.

11. Vad heter din skola? Går inte på någon skola.

12. När vaknade du idag? 07.40 steg jag upp.

13. Vilken är din favoritplats? Sängen

14. Vilken plats föredrar du minst? i trånga mörka utrymmen

15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Umeå

16. Hur stor är din säng? 160cm

17. Vad sover du i? Naken

18. Hur många kuddar har du i sängen? 4 st

19. Var har du bott/bor? Vännäsby, Bollnäs och Umeå

20. Tycker du om kinamat? Inte för tillfället, förätit mig på det.

21. Tycker du om kaffe? Japp


22. Vad dricker du helst till frukost? Oboy

23. Kan du spela poker? Näe..

24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Yes I do..

25. Vill du ha barn? Absolut

26. Kan du några andra språk än svenska och engelska? Lite tyska.

27. Har du någonsin åkt ambulans? Nej tack och lov.

28. Föredrar du havet eller en bassäng? The ocean.

29. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och räkningar

30. Äger du dyrbara smycken? Mm.

31. Kan du rulla med tungan? Nix

32. Vem är den roligaste människan du känner? My & Patrik

33. Vad har du för ringsignal? Tiger Lou- Functions

34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Inte vad jag vet, mamma kanske har.

35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En sax

36. Kan du byta olja på bilen? Kan nog, men har aldrig gjort det.

37. Vilken var den senaste boken du läste? Oj, ingen aning, läser aldrig.

38. Dansar du i bilen? Givetvis, när ingen ser.

39. När var du i kyrkan senast? Kommer inte ihåg..

40. Hur många hål har du i öronen? 2

41. Har du någon piercing? Nej

42. Har du någon tatuering? Ja, två st.

43. Har du provat droger? Nej!

44. Röka eller snusa? Snusa..


45. Är du blond? Nej

46. Har du pojkvän? Ja

47. Har du ett bra sexliv? Mer än bra.

48. Vad är ditt mobil nummer? Dom som har det, vet det.


49. Vad ska du göra ikväll? Patrik färgar håret på mig nu, sen dusch och spela lite Pingis.


50. Har du några syskon? Marie & Mikaela


Kommentarer
Postat av: Anonym

"Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och räkningar"

HELST Malin, det står HELST! Ditt jävla pucko.

2009-03-17 @ 20:35:02
Postat av: Pedersen

Öööö vad är det för idiot som skrev det där då? Jävla pucko kan han/hon vara själv!

2009-03-17 @ 22:13:16
URL: http://www.metrobloggen.se/pedersen
Postat av: Patrik

Hahaha vilken muntergök... Tragiskt liv att måsta lägga sådana kommentarer... Men det finns många idioter i denna värld.. det är ju inget nytt!



2009-03-18 @ 18:14:49
Postat av: Pedersen

Ja jag får en del själv, de flesta är rätt roliga ;p De måste vara avundsjuka för att de själva inte har något liv, så då måste de ödsla tid med att försöka trycka ner oss lyckliga, men icke sa nicke : )

2009-03-18 @ 20:51:07
URL: http://www.metrobloggen.se/pedersen
Postat av: Mauline

Om jag ska vara ärligt tror jag denna kommentar inte gjorts av nån mindre än min kära tokgumma emma :P Om jag känner henne rätt.. haha, och med glimten i ögat när det skrevs ;)

2009-03-19 @ 18:50:07
URL: http://malin.jacobson.blogg.se/
Postat av: Patrik

Det visste jag och My !!!

2009-03-19 @ 19:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0