Hemavan, here we come!

Sitter just nu i Emmas nya lägenhet, mycket mysig - och central!
Vi väntar på att Parik ska sluta jobbet så ska vi tre gå och käka tacobuffé, muuums ;)

Imorgon bitti bär det av till Hemavan, underbart ska det bli!
Få bo i stugan och bara mysa, åka snowboard osv.. Ska dessutom testa åka slalom - se om det fortfarande sitter i sedan äldre dagar ;)
Andrea & Niklas är redan där uppe så då får vi sällskap av dessa trevliga prickar med, kul! :)

Hm, sitter och funderar om det är något annat speciellt jag vill dela med mig..
Äh, detta får duga för tillfället. Jag önskar er alla en trevlig helg, det ska vi ha!

Hungrig? - JAAAA.
Puss till mina kära vänninor och även en extra stor blöt puss till min älskling.

Nu ska vi se om emma har nån rolig bild som jag kan stoppa in här :)

Sedan min och emmas födelsedags-fest ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0